Vozni park Javnog gradskog saboraćajnog preduzeća Novi Sad je zastareo, a daljom upotrebom više desetina autobusa koji su najkritičniji, ugroziće se bezbednost putnika, saznaje 021.rs.
Sindikat ASNS JGSP Novi Sad je jedini koji u firmi ukazuje na sve ono o čemu se godinama ćutalo i zbog čega se glava gurala u pesak. Nažalost nije imao ko da čuje sa druge strane upućene poruke.
Nema šta vozači da pišu kakvo je stanje pa imamo oči. Dva puta na povratku iz firme kući autobus smo morali na pola puta da napustimo jer nije mogao da nastavi prevoz zbog kvara. Pre neki dan došao onaj prastari volvo (devetka) ne znam odakle su ga izvukli, ceo trulež, držiš se za šipku a šipka ušrafljena u trulež. Osim par onih novih autobusa ovo drugo je za presu.
Nije od juce ni prekjuce, godinama su se talozili problemi, naravno, tu sam proveo skoro ceo radni vek i gledao kako sve ide u pogresnom pravcu. Svi koji pisete i citate, znate sta je bolest ovog drustva u zadnjih desetak godina, kako smo ili ste glasali, takav film gledamo svi zajedno. Nemojte ovaj clanak shvatiti kao kraj sveta, takvo je stanje bar 10 godina. Kupovali su se autobusi, od prvog dana skart roba, pa zato i ne traju, trosi se vise para nego ikad na nebitne stvari, zato nema za delove i autobuse. Sindikati gledaju svoj interes, slobodni dani, bolji turnusi, samo da se ne radi, malo pisu protiv rukovodstva, pa se time mesecima dice.
Nema vise kvalifikovane i strucne radne snage, svi imaju fakultete odnosno papir, sto bi rekli, verujte,zaposleni u zadnjih par godina nemaju pojma o svojoj struci, svaka cast retkim izuzecima.
Andric i njegovi clanovi... bez komentara, neradnici.
I sta ocekivati, nista. Da vas podsetim ovakvo stanje je u svim JP, samo sto nas to manje boli
@Sale
...npr. prevoz u Zagrebu u trajanju od 30 min kosta 53 centa za kartu kupljenu van vozila, a u vozilu 80 centi, dok za 60 min 93c, tj. 133c.
No, cinjenica je da je raspad sistema u prevozu, cak i neka "novija" na oko vozila su neispravna. Ljudi se guraju i vise na vratima kao 90tih kad smo bili pod sankcijama.
Više puta sam bila u autobusu kada je kretao sa otvorenim vratima. Pravo je čudo što niko nije povređen, kao ona starija žena u Beogradu. A oni električni autobusu su nabavljeni po katastrofalnoj ceni i zastareli, tehnologija je mnogo uznapredovala od njihove proizvodnje. Koliko bi se moglo autobusa kupiti samo od para koje su davane pred izbore?
Pa naravno da je ugrozena, sadasnji direktor uhapsen, a bivseg Radojicica mozete videti svake nedelje od 11:52 ispred SNS prostorija. Tako da nije ni cudno sto se raspada.
Šta ce vam autobusi, kada i onako nema ko da ih vozi. U ovom javasluku od firme mladi ljudi se isteruju napolje zato sto su presli iz sindikata kojim upravlja rukovodstvo firme u sindikat gospodina Andrića, samim tim se proglasavaju nepodobnim. Kriva deca sto nece da trpe nesposobne ljude
Gospodo pa mi smo skoro imali katastrofu u gradu. Treba li vam još koja? Blokirati GSP dok se ne isključe sva neispravna vozila. Moja porodica koristi GSP, a vaša???
Prvo, cena karte je polovina od ekonomske. Drugo, i ona se ne plaća već svaki deseti putnik priđe i plati. Ostali povlašćene penzionerske, đačke, mesečne i klasičan šverc. Sve to zarad socijalnog mira preko javnog prevoza. O rukovodstvu koje sprovodi odluke gradske vlasti bez pogovora šta reći. Višak zaposlenih po kancelarijama, nerealno visoke plate vozača , odnos putnika prema javnoj imovini i ostale anomalije da ne spominjemo.
Svi bi nove autobuse, a ne bi da plate realnu cenu karte!? Srbija je siromašna, niskim cenama se čuva socijalni mir, budžet grada prazan, pa onda ne treba da se čudimo što nam se autobusi raspadaju. Rešenje: Decentralizacija države pa da više novca ostane gradu, naplata realne cene karte, privatizacija, zabrana ulaska automobilima u centar grada, izgradnja metroa.
Sve je u očajnom stanju, većina državnih firmi i služi za izvlačenje para za stranku, za sebe.
Pa se i direktori takvi postave, a ne oni koji bi unapredili preduzeća.
A i da su bili sposobni ne bi sigurno preko stranke dolazili do mesta direktora.
Kočnice,jastuci,karoserija,sedista vozača koja odskaču do plafona u vožnji,gume koje su katastrofa čim je mokro klizemo se,retarderi koji zakucavaju pri kočenja ili uopšte ne rade menjači koji trzaju,farovi koji su potroseni nista ne vidimo nocu,grejači ogledala ne rade kad zamagle ne vidimo putnike koji ulaze i izlaze grejanje u vozilima ne radi sofersajbnu ne možemo da odmaglimo,mogu do sutra da nabrajam...to su osnovne stvari,ali ni majstori ne mogu da urade nista jer nemaju ljudi sa čime,prazni su magacini sa delovima prazni su rafovi...jednostavno puštaju nas niz vodu i to je to,tu sam 15 godina za tim volanom i mogu reći da nikada ali nikada gore ljudi nije bilo verujte mi.Ali to nije ništa do nas vozača ja razumem putnike i frustraciju niti je do majstora to je do stručnjaka iz firme i stručne vlasti i njihovih direktora.Ojadili su nas...ugrobarili su nas eto.A mi možemo svaki autobus da iskljucimo iz saobraćaja jer svaki ima problem neki,samo mi znamo kako odradimo smenu i kako to vozimo verujte mi.Preznojim se 20 puta u toku smene da li će proklizati stati zakucati kočnica pa će svi popadati itd...
Sto bi rekao PreCednik PA STA
Ili BAS ME BRIGA
Nemojte kriviti samo Djurica, on nesposoban samo slusa sta mu glavni gradonacelnik Vucevic kaze i naredi, i jos sta "braca" naredi.
Zna se ko je bio dugo kradonacelnik.
A JGSP se hvali novim autobusima, nabavkama...i onda pričitamo ovo, a grad Novi Sad unazad godinama daje JGSP-u skoro milijardu dinara godišnje da bi firma bila likvidna, a podižu cene. Polako se vrši beogradizacija Novog Sada, pa pored svega ostalog, evo sad i JGSP došao na red. Autobusi jesu truli, podovi i vrata, često bez klime leti...Treba li da očekujemo "spontano samozapaljivanje" buseva kao u BG-u, ne daj Bože?
Pa taman je ovaj bivši direktor našao varijantu kako da se dodje do para,da se malo uloži i obnovi sve to,oni ga uhapsili...
Čovek samo hteo,brže,jače,bolje.
Dobro je da se ovo pokrenulo,autobusi su nam neispravni,aaa gume,sve ćelave,šta će biti kad padne sneg.Jadni ti vozači što sa takvim vozilima rade,zamislite pod kojim stresom radiš posao 7h.Ljudi moji pa i oni su ljudi,njihov život ugrožen plus svih nas...
Saobraćajne gužve se rešavaju tako što se smanjuje broj parkinga i poboljšava se javni prevoz i druge alternative (uslovi biciklističkog i pešačkog saobraćaja).
Dakle umesto u one užasne garaže kojima je uništeno jezgro Novog Sada i koje će služiti samo da se saobraćajne gužve povećaju, novac je trebalo uložiti u javni prevoz putnika.
Privatizovati, iščupati iz kandži naprednjačko-kokainskog kartela, podići cenu karte za 100 din, uvesti rigoroznu kontrolu naplate karata i problem je rešen.
Kada bi kolege vozači napisali sa kakvim vozilima se obavlja javni prevoz nastao bi zemljotres. Sve napisano je istina a posledica je lošeg rukovođenja firmom i loših poslovnih odluka. Podjednaka odgovornost leži i na osnivaču tj. Gradu i na rukovodećem kadru u firmi.
da bi se kupili novi nepostojeći autobusi od osmog kuma šesnaeste firme na četvrtom ponovljenom tenderu i to u nedelji nikako radnim danom.
Posle se neko pita zašto studenti u Vojvodini i Srbiji protestuju svakog dana.Ovo je tek 1% od protesta što sledi kako je krenulo.
Bagru uposlenu preko stranačke i rodbinske pripadnosti sa kupljenim diplomama sega mega fleš dens univerziteta za 500 eura po diplomi iz Malog Iđoša ili Velikog Baćevca najuriti iz kancelarija i zabrana upošljavanja u javnom sektoru do kraja života i dovesti normalne nepotkupljive i pošteno školovane ljude.
To se lako reši. Otpustiš sve Srbe vozače zaposliš iz šri lanke. JEste da tamo voze sa leve strane ali neka navićiće se. I daš im minimalac znaš koja je to ušteda bajo moj. Još možeš kog bota uposliti u gsp.
Jeste da su oni krenuli isto da napuštaju gsp beograd ali nema veze....
Ma nije moguce, ma to nije istina. Jel lepo rekose da bivsi disa ima sva papire, ukljucujuci i onaj FTP. A to da se autobusi raspadaju, to je propaganda, to nije istina rekao opet jedan covek. E sada vlast konta, ako je onima koji se tranportuju GSP, dobro,a dobro je cim ne talasaju, onda je i stanje super....
JGS se raspalo od stranacka zaposljavanja svi otimaju bukvalno sta stingu jer znaju da nema vise i kraj im je veoma blizu. Ali ostavice rastureno i opljackano
JP te je neminovna krivicna odgovornost od svih zaposlenih. Morace I’m se pleniti imovine da se nesto od opljackanog nadoknadi jer ovo je nezapamceno sta se radilo i radi u NS GSP!
Dobro ste se setili da pišete o ovoj temi. Autobusi su loši, pretrpni, nebezbedni...a karta 100,00 dinara. Niko ne odgovara što te krševe pušta u saobraćaj. Letos sedmica vozila bez klime. Zamislite tog vozača koji sedam sati voza na vrućini u ludačkom saobraćaju? Da ga drmne nešto, sem njega strdju i putnici...i opet bi bilo nikom ništa.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vozni park GSP-a u očajnom stanju: Ugrožena bezbednost putnika ako se ništa ne popravi
Dragana Prica Kovačević
dragana@021.rs
Novi Sad
•09.12.2024.
•14:20 > 14:41
Komentari 54
Vozač
Ns
Sovra
Marko
Vozač
zgađen
Salajka
Djordje
Slobo
NS
Alf
Nema vise kvalifikovane i strucne radne snage, svi imaju fakultete odnosno papir, sto bi rekli, verujte,zaposleni u zadnjih par godina nemaju pojma o svojoj struci, svaka cast retkim izuzecima.
Andric i njegovi clanovi... bez komentara, neradnici.
I sta ocekivati, nista. Da vas podsetim ovakvo stanje je u svim JP, samo sto nas to manje boli
korisnik
...npr. prevoz u Zagrebu u trajanju od 30 min kosta 53 centa za kartu kupljenu van vozila, a u vozilu 80 centi, dok za 60 min 93c, tj. 133c.
No, cinjenica je da je raspad sistema u prevozu, cak i neka "novija" na oko vozila su neispravna. Ljudi se guraju i vise na vratima kao 90tih kad smo bili pod sankcijama.
NS
Mojsije
2024
Zoki
Pera
Prsli Klark
Bane
Gilberto
Ja
D
Komša
Milan
Sale
Liman
Pa se i direktori takvi postave, a ne oni koji bi unapredili preduzeća.
A i da su bili sposobni ne bi sigurno preko stranke dolazili do mesta direktora.
Vozac JGSP NS
Nikola
Ili BAS ME BRIGA
Nemojte kriviti samo Djurica, on nesposoban samo slusa sta mu glavni gradonacelnik Vucevic kaze i naredi, i jos sta "braca" naredi.
Zna se ko je bio dugo kradonacelnik.
Hm...
Uglavnom bezopasan
Čovek samo hteo,brže,jače,bolje.
Ja
Vv
Dakle umesto u one užasne garaže kojima je uništeno jezgro Novog Sada i koje će služiti samo da se saobraćajne gužve povećaju, novac je trebalo uložiti u javni prevoz putnika.
Tigar
Mr.M
aa
Praja
Naselje
salaj
Zabrinut
Mile
Vozač
Stefko
Posle se neko pita zašto studenti u Vojvodini i Srbiji protestuju svakog dana.Ovo je tek 1% od protesta što sledi kako je krenulo.
Bagru uposlenu preko stranačke i rodbinske pripadnosti sa kupljenim diplomama sega mega fleš dens univerziteta za 500 eura po diplomi iz Malog Iđoša ili Velikog Baćevca najuriti iz kancelarija i zabrana upošljavanja u javnom sektoru do kraja života i dovesti normalne nepotkupljive i pošteno školovane ljude.
JJ
Krađa
Miki
Dušan
Jeste da su oni krenuli isto da napuštaju gsp beograd ali nema veze....
Limanoid
Vartburg limuzina
Klisanin
G
Samo se čeka katastrofa, a biće ih, samo polako...
Salamander
imali to kraja!?
Dt
JP te je neminovna krivicna odgovornost od svih zaposlenih. Morace I’m se pleniti imovine da se nesto od opljackanog nadoknadi jer ovo je nezapamceno sta se radilo i radi u NS GSP!
ah
Rade
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H